1. Kliendi pöördumine
▶
Kliendi pöördumine probleemile või rikke kirjeldusega.
2. Defekteerimine
▶
Definitsioon: Esmane protsess, mille käigus tuvastatakse seadme, süsteemi või objekti visuaalsed ja esmasd rikked, kahjustused või puudused.
Protsess: Visuaalne kontroll ja esmaste funktsionaalsete testide teostamine nähtavate defektide tuvastamiseks ja dokumenteerimiseks.
Protsess: Visuaalne kontroll ja esmaste funktsionaalsete testide teostamine nähtavate defektide tuvastamiseks ja dokumenteerimiseks.
3. Diagnostika
▶
Definitsioon: Süvendatud ja süstemaatiline uurimisprotsess, mille eesmärk on tuvastada rikke täpne põhjus, ulatus ja asukoht spetsiaalsete tööriistade ja tarkvara abil.
Protsess: Sümptomite analüüs, testseadmete kasutamine, süsteemide testimine ja veakoodide lugemine rikke tegeliku põhjuse kindlakstegemiseks.
Protsess: Sümptomite analüüs, testseadmete kasutamine, süsteemide testimine ja veakoodide lugemine rikke tegeliku põhjuse kindlakstegemiseks.
4. Remondiplaan/pakkumus
▶
Diagnostika tulemuste põhjal koostatakse detailne remondiplaan/pakkumus (rikke kirjeldus, vajalikud varuosad, tööde kirjeldus, ajakulu ja kogumaksumus) ning esitatakse kliendile heakskiitmiseks.
5. Varuosade hankimine
▶
Pärast kliendi heakskiitu tellitakse ja hangitakse vajalikud varuosad.
6. Remonditööde teostamine
▶
Rikkis osade asendamine, reguleerimised ja vajalikud parandused vastavalt plaanile.
7. Kontroll, testimine ja lõplik kontroll
▶
Põhjalik kontroll ja testimine rikke kõrvaldamise ning süsteemi korrektse funktsioneerimise tagamiseks. See hõlmab ka lõplikku kontrolli ja veakoodide nullimist.
8. Akti esitamine
▶
Definitsioon: Ametlik dokument, mis koostatakse pärast remonditööde lõpetamist ja mis kirjeldab tehtud töid, kasutatud varuosi, tööaega ja remondi kogumaksumust.
Protsess: Esitatakse kliendile akt, mis sisaldab tööd ja varuosi detailidena.
Protsess: Esitatakse kliendile akt, mis sisaldab tööd ja varuosi detailidena.
9. Arve esitamine
▶
Akti alusel esitatakse arve.
